WEGAŃSKIE LODY OD LIDLA! #2

Hi Guys!
Jak szkoła?ludzie?nauczyciele? Wdrążyliście się już w ten wir nauki. U mnie jeszcze spokojnie,ale jestem gotowa na najgorsze. Najważniejsze aby być dobrze zorganizowanym i uwierzyć w swoje możliwości. Każdy z nas jest w stanie osiągnąć wszystko lecz musi liczyć się z tym,że wymaga to ciężkiej pracy. Nic nie przychodzi samo. Walczmy o swoje marzenia.

Po tytule możecie już wnioskować,że znowu skusiłam się na wystrzałowe lody z Lidla. Za pierwszym razem kupując lody popełniłam gafę i wzięłam wersję niewegańską(waniliowe) Ale naprawiłam swój błąd i zakupiłam również pudełko odpowiednich lodów o smaku waniliowym z owocami leśnymi.




DOKONANY ZAKUP: LIDL
CENA:5.99 zł
POJEMNOŚĆ: 300g
WARTOŚĆ KALORYCZNA: 195kcal/100g
SMAK: 10/10



Komentarze

Popularne posty