WEGAŃSKIE LODY OD LIDLA! #1



Cześć Wam!
Nie uwierzycie. Doczekałam się wegańskich lodów,innych niż sorbety!! Lidl zrobił niespodziankę i wypuścił lody bez laktozy w 3 wariantach smakowych. Szybko pobiegłam i na całe szczęście stały jeszcze w lodówkach. Chociaż pudełek nie było już zbyt wiele.
Nie ma co się dziwić. W Polsce to nowość ale bardzo się cieszę,że ten świat tak się rozwija. Niby zwykłe lody ale osoby na diecie wegańskiej zapewne wiedzą o co chodzi.

Z powodu iż są bardzo słodkie nie udało mi się zjeść całych i podzieliłam się z siostrą.Konsystencja bardzo kremowa,nie trzeba było długo czekać aż lody się rozpuszczą. W smaku czuć było delikatnie chemiczny posmak.
Tak prezentują się lody o smaku orzechowym.






skład

DOKONANY ZAKUP: LIDL
CENA:5.99 zł
POJEMNOŚĆ: 300g
WARTOŚĆ KALORYCZNA: 211kcal/100g
SMAK: 8/10

Komentarze

  1. Bardzo fajnie, że jest coraz więcej wegańskich rzeczy i, że są w marketach, anie tylko w specjalnych sklepach, gdzie ich cena jest wysoka.

    http://zuzmot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda,wszystko się rozwija. Możemy tylko podziwiać!

      Usuń
  2. Ale super! Koniecznie muszę powiedzieć o tym mojej koleżance, która jest na diecie roślinnej. Pozdrawiam! Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję składu tych lodów

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty