Wegański pasztet sojowy.

Pora na przepis wytrawny. Padło na PASZTET. W szafce od dłuższego czasu leżały ziarna soi bo Mama robiąc zakupy pomyliła je z ciecierzycą😅 Pasztet robiłam już z soczewicy,a więc pomyślałam,że z soi również wyjdzie. Nie myliłam się🙌Cudowny. 

Łatwo jest w nim przemycić warzywa. Razem z dodatkiem przypraw powstaje naprawdę coś dobrego. Smakuje na ciepło jak i na zimno więc świetnie sprawdzi się w lunch boxie.



SKŁADNIKI
    ✓350g nasion soi
    ✓2 średnie marchewki
    ✓jedna spora cebula
    ✓jeden seler
    ✓pół papryki
    ✓łyżka dowolnego oleju
    ✓dowolne przyprawy(nie żałujemy)
    ✓sól do smaku

PRZYGOTOWANIE
   Soje moczymy w wodzie najlepiej całą noc. Następnego dnia gotujemy ją do miękkości. Warzywa trzemy na tarce(ja zrobiłam to w thermomixie) Ugotowaną soję blendujemy i łączymy z pozostałymi składnikami. Całość przekładamy do formy wyłożonej papierem i pieczemy 40 min w 180°C





CAŁOŚĆ - 820 KCAL
1 Z 12 PORCJI - 68 KCAL


Komentarze

Popularne posty