Jednoporcyjne jaglane z jab艂kiem

Witam Was!馃挒
Z czym Wam si臋 kojarzy jesie艅 opr贸cz spadaj膮cych li艣ci,dyni i cz臋stej potrzebie rozk艂adania parasoli? U mnie jab艂ka z cynamonem ponad wszystko! Niby takie proste po艂膮czenie a smakuje nieziemsko 馃挄馃挄W moim rodzinnym domu nigdy nie brakuje jab艂ek,zawsze rozdajemy znajomym aby tylko si臋 nie zmarnowa艂y bo jest ich naprawd臋 tak du偶o. Najcudowniejszy Tata obdarzy艂 mnie tak膮 jedn膮 skrzyni膮 wi臋c jem je na okr膮g艂o haha
Ostatnio w mojej kuchni kr贸luje r贸wnie偶 kasza jaglana. Najlepiej sprawdza si臋 w deserach. Mo偶na z niej wyczarowa膰 naprawd臋 ciekawe cuda. Mia艂 by膰 budy艅 ale nast膮pi艂a zmiana planu. Zachcia艂o mi si臋 ciasta,niestety nie mam ostatnio czasu na d艂u偶sze posiedzenie w kuchni(piekarnik te偶 stary馃槀) no wi臋c oby艂o si臋 bez pieczenia i tak powsta艂o JEDNOPORCYJNE CIACHO Z KASZ膭 W ROLI G艁脫WNEJ Z JESIENNYM JAB艁KIEM

馃憠4 艂y偶ki kaszy jaglanej
馃憠kilka daktyli
馃憠nasiona chia/siemie lniane mielone
馃憠ksylitol/dowolne s艂odzid艂o
馃憠p贸艂 banana
馃憠jedno jab艂ko
馃憠cynamon/kakao

Wykonanie?
锛慘asz臋 gotujemy w szklance wody/mleka ro艣linnego do wch艂oni臋cia p艂ynu.Nie mieszamy!
锛扢oczymy daktyle w wodzie.Rozgniatamy banana,艂aczymy z chia,ksylitolem.Dodajemy do kaszy.
锛揗i臋kkie ju偶 daktyle kroimy na ma艂e kawa艂ki i mieszamy z pozosta艂ymi sk艂adnikami.
锛擯o ca艂kowitym ostudzeniu masy formujemy na papierze dowolny kszta艂t jaki chcemy aby  nasze ciasto mia艂o(u mnie by艂 to tr贸jk膮t?). Wk艂adamy na min 2 godziny do lod贸wki.
锛旿ab艂ko obieramy i kroimy w kosteczk臋. Na dnie garnka wlewamy troch臋 wody i gotujemy  z cynamonem lub kakao(u mnie na bogato,to i to). Jab艂ka szybko zrobi膮 si臋 mi臋kkie i  艂atwo b臋dziemy mogli zrobi膰 z nich mus za pomoc膮 widelca.Ca艂o艣膰 przek艂adamy na nasze sch艂odzone ciasto.





Komentarze

Popularne posty