Wedel Peanut Butter wegańska?

Hej Wam hej!
Wakacje dobiegają końca..Czy tylko mi te 2 miesiące tak szybko minęły? Czuje,że mogłam zrobić wiele ciekawszych rzeczy a tak się nie stało. No nic,mam nadzieje,że ten ostatni tydzień będzie dla Was przyjemny i spędzicie go w gronie najbliższych!

Może niektórzy już wiedzą,od jakiegoś czasu staram się jeść wegańsko czyli ograniczyć produkty pochodzenia zwierzęcego. A jako,że jestem niezłym łasuchem i kocham słodkie to musiałam znaleźć tę właśnie czekoladę. W sumie gdybym jadła tak jak przedtem to nie wiem czy skusiłabym się akurat na nią. Jakoś zawsze widziałam ją w sklepie i przechodziłam obojętnie bo myślałam,że będzie niesmaczna. Ale ale..muszę Wam powiedzieć,że jest przepyszna. Masło orzechowe,czyli to co kocham i słodka czekolada? Najlepsze połączenie! Na jednej kostce się nie skończyło oj nie:(
  

         
skład może i nie zachwyca ale raz na jakiś czas..
                        




                          

                                                SKĄD: BIEDRONKA
                                                CENA:1,99zł (przecena)
                                                CZY KUPIE PONOWNIE:OCZYWIŚCIE


jeżeli macie do polecenia jakieś wegańskie słodkości to podzielcie się 


Komentarze

  1. Oreo, Ciastia Kruszynki i Gorzka Czekolada z jagodami (Wawel)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam Holenderskie bez czekolady :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobra czekolada wraz z nadzieniem masła orzechowego. Pasuje ona idealnie do robienia deserów z przepisów https://wkuchnizwedlem.wedel.pl gdzie w sumie czekolada jest priorytetowym składnikiem. Uwielbiam dlatego tak bardzo wszystkie desery gdzie znajduje się wysokiej klasy i jakości czekolada Wedla.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty